بیانیه شبکه ارتباطی سازمانهای غیردولتی زنان جمهوری اسلامی ایران در محکوم نمودن عملیات تروریستی به شهادت رساندن سردار سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی

13 دی 1398
شبکه ایران زنان؛  

شبکه ارتباطی سازمانهای غیردولتی زنان جمهوری اسلامی ایران در محکوم نمودن عملیات تروریستی به شهادت رساندن سردار سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شبکه ارتباطی سازمان های غیردولتی زنان جمهوری اسلامی ایران به قرار زیر است:

بسم رب الشهداو الصدیقین
” بیانیه شبکه ارتباطی سازمانهای غیردولتی زنان جمهوری اسلامی ایران در محکوم نمودن عملیات تروریستی به شهادت رساندن سردار سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی ”
” ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم برزقون ”
امروز در خبری غیر منتظره شنیدیم تروریسم بین الملل سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، فرمانده پر افتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساند . این خبر قلب امتهای مسلمان را جریحه دار کرد . بی شک از دست دادن شخصیت الگو ، مجاهد و نستوهی چون سردار قاسم سلیمانی ، ضایعه ای عظیم برای جامعه اسلامی است ، اما انچه می تواند مرحمی بر دلهای داغدار باشد ، این است که شهادت ، آرزوی این مجاهدان بوده و راهشان همواره پر رهرو است .
در تفکر مردان خدا ، برترین کامیابی ، نیکوترین نیکی و عالی ترین رتبه و درجه ، رسیدن به فیض عظیم شهادت است و برای شهید ، شکوهمندترین لحضه ها و زیباترین زمانها ، ساحتی است که پیروزمندانه به دست دشمنان پست و پلید ، به مرگ شرافتمندانه نائل گردد .
بی تردید سردار سلیمانی ، در دل هر انسان آزاده و خداجویی راه داشت . مرحم دلهای دردمند کودکان شهدا و آلام روح مظلومان و رنج کشیدگان بود . این متواضع ترین و مردمی ترین فرمانده اسلام در وفای به عهد خود با خدا به شهادت رسید ، اما اسلام هنوز پابرجاست و آموزه هایش تازه و با طروات ، بشریت را به نیکویی ، صلح و عدالت فرا می خواند . بی شک خون پاک او راه همدل شدن با مجاهدان و رزمندگان مقاومت را هموارتر می سازد .
شبکه ارتباطی سازمانهای غیردولتی زنان جمهوری اسلامی ایران ، ضمن محکوم نمودن این حرکت تروریستی توسط استکبار جهانی ، شهادت غرور آفرین این سردار بزرگ اسلام را به مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ ایران ، خانواده معظم شهید ، مجاهدان راه مقاومت و مبارزه با تروریسم و همه دوستداران ان شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات ایشان و همراهان شهیدش را خواستار است .
شبکه ارتباطی سازمانهای غیردولتی زنان جمهوری اسلامی ایران