دولت محترم ۱۱ام وعده هایش در مورد زنان کلا توخالی از آب درآمد/ فقط مرد پذیزش میکنند

4 دی 1398
شبکه ایران زنان؛  
اطلاعات ارسال شده :
نام و نام خانوادگی : خسته
متن مورد نظر: سلام خانوم ولیمراد خسته نباشید خیلی جالب است که دولت محترم ۱۱ام وعده هایش در مورد زنان کلا توخالی از آب درآمد ازلغو سهمیه بندی دانشگاه برای دختران گرفته تا……چند وقتیست که صحبت از آزمون فرا گیر استخدامی میشود کلی تعریف کردند که جوانان را سرکار میاوریم و به به و چه چه کنان.
ما هم چشمتان روز بد نبیند منتظر بودیم کل عید را چشم انتظار …تا اینکه دیروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش دیدیم بله دفترچه مثلا نیازهای استخدامی را گذاشته اند ما هم امیدوارانه دانلود کردیم و دیدیم بله تنها جایی که نیروی بدون سابقه میخواهد سازمان امور مالیاتیست که به تعدادبسیار بالا (فقط در شهرتهران حدود ۹۰۰نفر) و در شهرستان خودمان ۲۷ نفر کارشناس مالیات میخواهد ولی چه فایده ؟! فقط مرد پذیزش میکنند.
این درحالیست که یکی از شروط استخدام شوندگان التزام به قانون اساسی ست ولی نمیدانم آیا چه کسی میتواند این گزینش کنندگان را ملزم به اجرای قانون اساسی که یکی از بندهایش بهره مندی یکسان زن ومرد از اشتغال است کند؟
احتمالا بهانه ای هم که میاورند این است که شغل ممیز مالیاتی با روحیات خانومها سازگار نیست!!!!!!!! یعنی من دیوانه این دلسوزیها هستم! که حتی در رشته هایی چون حسابداری و مدیریت و این قبیل رشته های اداری دلشان به حال خانومها میسوزد!!!!!!!
قبلا به دفتر خانوم مولاوردی هم مراجعه کردم اجازه شرفیابی ندادند کاش ایشان در این مدت به جای شعاردادن و نگران کردن بیخودی دلواپسان اشتغال زن به ویژه خانومهایی که خودشان شاغلند ولی اشتغال دیگر زنان را تاب نمیاورند!!!!!!
کمی در عمل گفتارشان را پیاده میکردند که من و دوستان از دیروز تا حالا آنقدر گریه نمیکردیم که الان چشمانمان قرمز باشد. به خدا از دیشب تا حالا به خودکشی فکر میکنم. چقدر… بعضی نیاز یک دختر یا زن به اشتغال را درک نمیکنند و اولویت استخدام مردانه یک خشونت مالی روانی علمی و اجتماعی علیه زنان است. شما را به هر آنکه میپرستید به عزیزانتان قسم اگر میتوانید کاری کنید …ما دستمان به جایی بند نیست باز هم ممنون از اینکه به درد دلمان گوش دادید
Mar ۳۱ (۲ days ago)
شبکه ایران زنان – ارتباط با ما
اطلاعات ارسال شده :
نام و نام خانوادگی : خسته
متن مورد نظر: خانوم ولیمراد عزیز این رو هم بگم من هیچ وقت با ازدواج سالم و آگاهانه مشکلی نداشتم من ضد مرد و ضد خانواده نبودم اما از وقتی یکسری آمدند گفتند اولویت استخدام را به آقایان بدهید تا بلکه بروند دختران را به همسری بگیرند و این در واقع یعنی زن برای آشپزخانه و رختخواب تا مردان کسب موقعیت اجتماعی و اقتصادی کنند (و چه خوب طرحشان را عملی کردند) دیگه واقعا از هر نوع ازدواج بیزار شدم
*************
نامه مرتبط:
اطلاعات ارسال شده :
نام و نام خانوادگی :
متن مورد نظر: سلام خانوم ولیمراد این بنده خدا کاربر خسته اینقدر عصبانی بوده که بعضی واژه ها چندان مناسب نیست مثل جمله چرا بعضی …. بهتراست آن واژه را حذف بفرمایید
البته من خودم از معترضین هستم همین الان هم در سایت دکتر روحانی اعتراضم را در پیامی ارسال کردم شرکتهای خصوصی که اغلب به گروه خونی ما نمیخورد یا سابقه کار بالا میخواهند که ما نداریم دولتی هم اینچنین البته هردولت دیگری هم سرکار بود بنده معترض بودم به این تبعیضها پس قانون اساسی چه میشود که همه دولت ها موظف به اجرایش هستند واقعا خیلی زور دارد شهروند این مملکت باشی و اینگونه برخورد کنند ولی محض احتیاط آن واژه را حذف بفرمایید.
با تشکر فراوان از شما